x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


30+ rád, ako na zaujímavý titulok a popis stránky

Ak neviete, čo je to Title a Description a prečo sú tieto dva prvky stránky kritické pre úspešnú stránku, čítajte tento článok. Ak už viete, na čo slúžia, je extrémne dôležité ich správne vyplniť a hlavne inak ako ostatná konkurencia, lepšie, zaujímavejšie. Odlíšenie sa od konkurencie je základ každého podnikania na internete a tu je možnosť.

Čo si teda okrem iného ukážeme?

  • ako súvisí Title s Description a aké sú ich účely
  • aké pravidlá pri ich tvorbe dodržiavať
  • ako v nich používať kľúčové slová (KWs) cieľovej stránky
  • ako si ich hromadne a nie po jednom skontrolovať konkrétnym programom
  • ako si ich hromadne vo vyhľadávači vypísať
  • ako ich optimalizovať pre ľudí aj robotov
  • ako ich vpisovať vo Wordpresse
  • aké by mali mať dĺžky, kedy používať slang
  • ako nimi psychologicky zaujať
  • aké komunikačné štýly v nich použiť
  • aké akčné slovesá používať pre CTA (call to action = výzvu k akcii)

Ukážka SERPu


Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus

Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty