x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


Čo mať na kontaktnej stránke?

Ak máme na svojej stránke zákazníka, prečo mu neumožniť nás ľahko kontaktovať tým, že mu poskytneme čo najviac variant, ako nás môže osloviť? Paradoxne, získanie kontaktu by mal byť prvoradý cieľ, čomu sa venujem v sekcii infoproduktov v spojení video a email marketingovej stratégie. Čo teda nezabuúdať uviesť na kontaktnej stránke?
  1. názov podniku, adresu
  2. názov pobočiek, adresu
  3. fotka pracoviska, budovy
  4. mená osôb s fotkami, s uvedením pozície a v akej téme ho možno kontaktovať
  5. fakturačné údaje- názov, adresa, IČO, DIČ, BÚ
  6. telefonický kontakt- najlepšie v tvare napr. +421 902 701 227 alebo +421 41 756 52 52
  7. emailovú adresu
  8. skype odkaz
  9. sociálne profily- Facebook, Twitter, Google+, Linkedin
  10. mapu
  11. GPS súradnice
  12. kontaktný formulár
  13. QR kód vizitky
  14. TIP- mapku s navádzaním a vyhľadaním trasy od zákazníkovho zadaného údaju až k vám


Taktiež nezabudnúť, že je vhodné použiť rich snippets na jasné definovanie týchto údajov pre vyhľadávač Google. Potom si overiť ich správne použitie vo Webmaster Tools.
Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus


Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty