x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


Ako autoprenášať nový obsah z webky na sociálne siete?

Poznáte to. Vytvoríte nový článok, produkt či obsah na svojej webstránke a ešte ho musíte nahodiť ako novinku aj na svoj Facebook, Twitter, G+ či Linkedin stránku, aby sa o ňom vaši fanúšikovia na týchto sociálnych sieťach dozvedeli a kliknutím sa preniesli späť na vašu webstránku s novým obsahom. Všade sa prihlasovať, hľadať zabudnuté heslá. Frustrujúce a strata času.

Ako to funguje?

Existujú bezplatné nástroje, ktorými dosiahnete to, že ak vytvoríte nový obsah na svojej stránke, ten sa automaticky do hodiny dokáže automaticky preposlať na už spomínané vaše profily na sociálnych sieťach. Navyše si môžte globálne nadefinovať, čo sa má prenášať ako nadpis, popis či prezentačný obrázok- čo sa ukáže ako nový príspevok na sociálnej sieti.

Navyše si môžte všetky sociálne profily prezerať na jednom mieste a z neho aj v prípade potreby prispievať priamo na vaše sociálne profily. Ukážka automatizačného nástroja, ktorý ukazuje všetky siete a príspevky na jednom mieste.

Čo potrebujeme pre automatizáciu?

Budeme potrebovať, aby Vaša stránka generovala tzv. xml feed a tiež 2 programy, ktoré budú prenášať informácie z tohto feedu na sociálne siete.

Feed

Je to súbor na vašej stránke, kde sa ukladá hlavne pre roboty vyhľadávačov, čo je nové na vašej webstránke, teda info o nových článkoch či produktoch, aby to mohli vyhľadávače zobrazovať. Ak používate platformu Wordpress, nájdete ho na adrese www.nazovvasejwebky.sk/feed. Ak neviete, či ho máte alebo kde sa nachádza, kontaktujte svojho admina alebo tvorcu webstránky, nech vám pošle url adresu, kde ho máte alebo nech ho vytvorí, ak ho ešte nemáte.

Vytvorené profily na sociálnych sieťach

Ak ešte nemáte profily na sociálnych sieťach, určite si ich vytvorte. Sú hlavne zdrojom návštevnosti samotnej webstránky a po vyhľadávači Google je často aj Facebook druhým najhodnotnejším zdrojom návštevnosti stránky.

Optimálne prezentačné obrázky

Aby sa na sociálnych sieťach optimálne zobrazil k danému novému článku nejaký prezentačný obrázok, mali by ste ho použiť v samotnom článku a je vhodné, aby mal veľkosť 484x252px alebo väčší v danom pomere. Tiež je ideálne, ak máte na stránke použité tzv. sociálne meta tagy, spýtajte sa na to svojho admina alebo tvorcu stránky, ak ich nemáte, nechajte si ich dorobiť.

Nástroje na automatizáciu

Ide o čiastočne bezplatné nástroje. Čiastočne preto, lebo sú spoplatnené, ale v obmedzenom režime sú zadarmo a tento obmedzený režim plne postačuje na naše účely.

Ideme na to

Teraz si ukážeme krok za krokom, ako si to nastaviť. Ak máte pripravený:

  • RSS feed
  • sociálne stránky- Facebook page, Twitter profil, Google+ page, Linkedin profil (nutné sú Facebook a Google+)

...použijeme 1 až 2 automatizačné nástroje. Skúšaním som dospel ku konfigurácii, ktorá je stabilná a funguje. Poďme na to. Celý postup demonštrujem na tom, ako som ho nastavoval pre túto webstránku, na ktorej teraz ste.


Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus


Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty