Stále sa v realite stretám s tým, že chce niekto vytvoriť webstránku, lebo vidí, že ju všetci majú a čaká, že tak bude mať veľa nových zákazníkov. Ak tak makový závin. Napriek tomu, že sa klientom vysvetlí, na čo stránka je a ako s ňou žiť, mnohí si ju nechajú spraviť (tvorba web stránok je pre nich len táto 1. fáza), ale pravideľným kvalitným obsahom ju už nenáplňajú (2. fáza). Asi to vychádza z prirodzenej lenivosti, obáv či ostychu ľudí. Otázne je, načo do toho investovali, keď sa o to teraz nestarajú. Na Slovensku je to výraznejšia téma aj preto, lebo ako vieme, globálne sa na Slovensku vyhľadávajú informácie na internete zdrcujúcim podielom cez vyhľadávač Google (ako jeden zo zdrojov, kde hľadať informácie). Druhým sú sociálne siete. A práve tieto fakty si nahrávajú v tom, prečo byť aktívny pri tvorbe web stránky, žiť s ňou, dávať do nej energiu, aby sa nám vrátila. Čo sa ďalej v článku dozviete?