Pozrite sa, ako sa robí reklamná akcia s prvkami virálu, querilly, zábavy, moderných technógií a budovania vzťahu na základe popularity smartfónu Samsung Galaxy S4. Kde inde ako na mieste, kde ľudia trávia veľa času v nude, čakaní, kde je skvelá príležitosť ukázať im produkt, ktorý ich môže v budúcnosti na takomto mieste v ruke zabaviť. V spojení s technologicky namakaným produktom a zaujímavým nápadom, kde sa treba hodinu pozerať na smartfón napriek rušivým vplyvom. A kto to dokáže, ten ho získa.
Pre okolostojacich a čakajúcich ľudí skvelá zábavka na danom mieste (budovanie vzťahu k značke) v spojení s príjemnými pocitmi zábavy (narušenie bežného stereotypu na danom mieste) a možnosti získania niečoho cenného. Následne sfilmované pre účely virálneho video marketingu a jeho možností na šírenie po internete a sociálnych sieťach. Opäť veľmi pekný nápad.
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom
a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu.
Pridajte si ma na Google+.