x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


Zopim livechat

Chcete sa viac dozvedieť o svojich návštevníkoch, prípadných zákazníkoch na stránke? Čo tak s nimi vyriešiť ich problém naživo, priamo na stránke a ihneď. Stačí im na to ponúknuť príležitosť. Napríklad livechatové okienko. Problém internetu je, že nie je osobný. A ľudia majú odstup. Čím väčší odstup, tým väčšia nedôvera. Napíšu email, no ten nemusí dôjsť, môže dôjsť do spamu a bohvie kedy naň niekto odpovie. Toto si myslí človek s akou takou skúsenosťou klasickej komunikácie na internete.

Zopim je nástroj, čo všetko toto odbúra. Návštevník a majiteľ ním komunikujú ihneď a osobne (ako keď píšete správu cez Gtalk alebo chat na Facebooku). Tým zo zákazníka nevyprchá počiatočné nadšenie z nejakej informácie na stránke alebo len z čistého prvého dojmu a zvykne si na to, že na stránke dostane odpoveď ihneď, vyrieši ihneď svoj problém, otázku, obavy. Implementáciu tohto doplnku pre stránky môžte vidieť vpravo dole i na týchto stránkach alebo podobnú službu i napr. na Websupport.sk.

  1. Kde začať
  2. Základ programu
  3. Najlepšie funkcie
  4. Parádna bonusová funkcia
  5. Ako zarobiť so Zopimom?
Zopim Homepage

Ako tento program teda vyskúšať pre začiatok? Čo sú jeho prínosy? Hlavne matie informácií o návštevníkoch stránky v reálnom čase, vizualizácia vývoja návštevnosti, použitie programu cez viac programov, integrácia do komunikátorov, upravenie si vzhľadu widgetu, hlášiek, skratiek, preposielanie rozhovoru mailom na vybratú emailovú adresu, blokovanie nežiaducich návštevníkov a pod. Ak niečo z toho potrebujete, tento nástroj je pre Vás.

Ako Zopim vyskúšať?

  1. zaregistrujte sa na zopim.com a prihláste sa
  2. vyplňte meno a prípadne ďalšie údaje
  3. skopírujte si kód medzi tagy HEAD na Vašej stránke
  4. ponastavujte si admin rozhranie podľa svojich predstáv
  5. využite a testujte plnú verziu 14 dní
  6. po uplynutí skúšobnej verzie môžte používať Zopim bezplatne v obmedzenej, ale aj tak výhodnej verzii alebo si predplaťte niektorú zo spoplatnených plnohodnotných verzií a uvidíte, či je to pre Vás výhodné do budúcna
Zopim Homepage

Čo dokážeme zistiť o návštevníkovi/zákazníkovi?

V administrácii aplikácie má agent (Vy alebo niekto, koho určíte na komunikáciu so zákazníkom) možnosť vidieť zoznam aktuálnych návštevníkov stránky, minulé rozhovory s nimi, meno, email či rôzne poznámky o zákazníkovi z minulých konverzácií, ak sa s Vami spojil už predtým. Taktiež počet celkových minulých návštev, čas strávený na stránke, jeho cestu cez stránky, krajinu, jeho prehliadač (dobré pre vyriešenie možných jeho problémov spôsobených druhom prehliadača), jeho IP adresu pre prípadný zákaz prístupu a pod. Každá konverzácia sa dá poslať na určenú emailovú adresu napr. majiteľovi od agenta či inak, ak je niekto kompetentnejší na zodpovedanie návštevníkovej otázky.

Zopim Homepage

Sledovanie a učenie sa zo správania návštevníka

Na karte "Visitor list" je možné zobraziť si aktívnych návštevníkov stránky podľa:
  1. času prístupu na stránku- ak je dlho na jednej stránke, môžme ho osloviť napísaním mu online správy cez chat okineko z administrácie podľa jeho IP (len jemu), ako mu môžme prípadne pomôcť
  2. titulku stránky- môžme upresniť otázku, lebo vieme, kde sa nachádza
  3. URL stránky- podobne ako titulok
  4. prehliadača- ak s ním riešime technický problém, vieme, s čím prehliada a má prípadný problém a môžme si nasimulovať jeho problém otvorením rovnakého prehliadača
  5. hľadaného slova- cez ktoré sa dostal na stránku z vyhľadávača
Všetky tieto vlastnosti livechatu neskutočne zinteraktívňujú komunikáciu s aktuálnym návštevníkom a tým ho nenechajú len tak zo stránky sklamaného odísť.

A ako to všetko možno využiť systematicky?

Tak, že si určením napr. istej skupiny pracovníkov v podniku vytvoríme akúsi livechat sledujúcu hliadku potenciálnych zákazníkov, nech už podnikáme na stránke s čímkoľvek. V programe si teda:
  • vytvoríme viac agentov na komunikáciu s návštevníkmi
  • manažujeme ich, sledujeme, kto čo vybavil
  • môžme vytvoriť dokonca oddelenia agentov na určité témy
  • taktiež tzv. triggery- automatizovaných spúšťačov akcií v prípade nastatia nejakej udalosti, čím sa tento prvok stáva ďalšou významnou súčasťou ešte väčšieho zautomatizovania (napr. oslovenie návštevníka robotom, ak odpovie, priradí sa mu živý operátor a pod.)
  • nastavíme pravideľné zhrnutia aktivity do emailu (dobré v prípade viacerých agentov a prehľad ich aktivity)
  • možnosť získať pri záujme o 30 a viac agentských účtov hromadnú cenovú zľavu

Zopim podporujú aj redakčné systémy (CMS)

Aplikáciu možno jednoducho implementovať aj do redakčných systémov (cez "Widget - Embed widget"), ak chcete použiť Zopim cez:

Čo všetko sa dá nastaviť?

Možné nastavenie livechat okna (cez "Widget - ostatné položky") umožňuje upravovať:
  • jazyk (k dispozícii je aj slovenský a český)
  • nastavenie pozície okna (vpravo, vľavo)
  • zvukové upozornenia na aktivitu
  • vlastné automatizované textové hlášky
  • skratky
  • vzhľad celého widgetu
  • vyžiadanie si mena alebo emailu alebo otázky pred tým, než príde dotaz agentovi
  • osobné informácie cez "Personal" menu

Výborný bonus celej služby

Najväčším plusom je snáď prepojenie programu Zopim s Instant Messengermi ako GTalk, MSN a i. Týmto získava program akoby ďalšiu formu využitia, lebo možno byť online na stránke aj vtedy, ak nie sme pri počítači prihlásený v admine Zopimu. Stačí mať internetové pripojenie na mobile alebo tablete a tak byť online v chat okne na stránke, odpovedať priamo cez mobil či tablet aj vtedy, kedy by sme možno návštevníka stránky stratili bytím offline. Ako na to cez GTalk?
  1. treba mať účet v Googli, Gmail adresu a nainštalovaný GTalk
  2. prihlásiť sa do GTalku a pridať si do kontaktov adresu uvedenú v menu adminu Zopimu cez "Personal - Instant Messaging - controlbot..."
  3. následne novému kontaktu (controlbotovi) napísať správu s uvedeným kódom na stránke v tvare #setup...
  4. potom už len popotvrdzovať prihlášky ďalších robotov o prepojenie
  5. prihlásiť sa na GTalku hockde a byť stále online pre svojich návštevníkov na stránke


Zopim Homepage

Affiliate programu

S programom si možno aj zarábať, ak ho spomeniete ďalším ľuďom, dáte si reklamu na blog, stránku či do mailu alebo sociálne profily pre ľudí, ktorým sa môže hodiť a ak využijú jeho platenú časť, získate 100% z prvého poplatku a 10% doživotne z ostatných. Viac nájdete v pätičke programu v Sekcii "About - Referral program" na www.zopim.com.

Zopim Affiliate
Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus


Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty