16 tipov efektívnej vizitky
Použitie vizitky i v online svete je stále dôležité. Stretnúť sa s osobou, ktorej práca je 100% sedenie za počítačom, je niekedy ťažšie ako nebyť deň na internete. Na čo pri
tvorbe vizitky nezabúdať?
- dodržať najštandardnejšie rozmery vizitky (kvôli zabehnutým vizitkárom) 5 x 9 cm
- používať väčšie písmo než zbytočne menšie a jediný font písma
- využívať psychológiu farieb
- neprepĺňať vizitku nadmerným obsahom
- obsah bez preklepov (dokonalosť)
- obsah v domácom jazyku cieľových klientov, na druhej strane príp. v angličtine
- okrem svojej pozície uviesť aj samotnú náplň práce
- použiť svoju fotku
- použiť svoje profesionálne navrhnuté logo (dobré, ak je vizitka vo farbách podniku, webstránky, loga pre jednotné CI)
- využitie zadnej strany na popis produktu, referencie, zľavu(!) pre majiteľa vizitky- použitie vizitky pre získanie zľavy pri nákupe
- možno experimentovať i s UV verziou vizitky
- uvádzať telefónny kontakt v medzinárodnom tvare +421 9xx xxx xxx
- uviesť email kontakt vlastnej stránky- napr. info@nazovstranky.sk, nie gmail (príp. len ako alternatívu)
- uviesť URL vlastnej stránky
- uviesť QR kód (kontaktu, stránky) pre ľahké nasnímanie smartfónmi
- uviesť kontakty na sociálne profily (Linkedin, Facebook, Google+, Twitter), Skype
Boli pre Vás tieto informácie prínosné?