x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


16 tipov efektívnej vizitky

Použitie vizitky i v online svete je stále dôležité. Stretnúť sa s osobou, ktorej práca je 100% sedenie za počítačom, je niekedy ťažšie ako nebyť deň na internete. Na čo pri tvorbe vizitky nezabúdať?
  1. dodržať najštandardnejšie rozmery vizitky (kvôli zabehnutým vizitkárom) 5 x 9 cm
  2. používať väčšie písmo než zbytočne menšie a jediný font písma
  3. využívať psychológiu farieb
  4. neprepĺňať vizitku nadmerným obsahom
  5. obsah bez preklepov (dokonalosť)
  6. obsah v domácom jazyku cieľových klientov, na druhej strane príp. v angličtine
  7. okrem svojej pozície uviesť aj samotnú náplň práce
  8. použiť svoju fotku
  9. použiť svoje profesionálne navrhnuté logo (dobré, ak je vizitka vo farbách podniku, webstránky, loga pre jednotné CI)
  10. využitie zadnej strany na popis produktu, referencie, zľavu(!) pre majiteľa vizitky- použitie vizitky pre získanie zľavy pri nákupe
  11. možno experimentovať i s UV verziou vizitky
  12. uvádzať telefónny kontakt v medzinárodnom tvare +421 9xx xxx xxx
  13. uviesť email kontakt vlastnej stránky- napr. info@nazovstranky.sk, nie gmail (príp. len ako alternatívu)
  14. uviesť URL vlastnej stránky
  15. uviesť QR kód (kontaktu, stránky) pre ľahké nasnímanie smartfónmi
  16. uviesť kontakty na sociálne profily (Linkedin, Facebook, Google+, Twitter), Skype

Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus


Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty