x Tvorba stránky
PRIVATEZONE


Login:


Pass:


Príklad, ako zaujať cez aktuálnu udalosť na Facebooku

Viete si predstaviť spojenie učenia dejepisu s facebookom a za pár dni získanie cez 2400 fanúšikov? Že sa nedá? Ukážme si to na projektíku denníka sme.sk.

K výročiu založenia Slovenského štátu a s tým spojenými udalosťami vytvorilo sme.sk facebook stránku deň pred výročím. Na nej postupne v dané dni a hodiny akoby rekonštruovalo udalosti konané v 1939 (od návštevy Tisa u Hitlera až po samotné vyhlásenie Slovenského štátu). Ako to, že si za snáď 3-4 dni dokáže takáto stránka vybudovať cez 2400 fanúšikov? Áno, je tam aj silná fanúšikovská základňa sme.sk, ale ak si prečítate na tejto stránke zverejnené udalosti a dobové články, fotky či videá, človeku pri niektorých lezie až mráz po chrbte. Človek, čo je pripojený celý deň k facebooku a tým teda i mladí ľudia, sa môžu takto nenásilne vzdelávať a nachádzať postupne rekonštrukciu udalostí na svojom facebook profile. 

Facebook a jeho využitie na výučbové účely

https://www.facebook.com/SMEhistoria

Vďaka čomu to fungovalo?

  • využil sa v súčasnosti najnavštevovanejší internetový sociálny kanál (choď tam, kde sú ľudia)
  • udalosti sa fanúšikov stránky nejakým spôsobom priamo týkali (mier na cieľovku správnou témou)
  • téma bola rekonštrukcia aktuálnych udalostí (aktuálne udalosti sú istotou pútania záujmu)
  • informácie boli dávkované postupne (neprehlcuj návštevníka stránky informáciami a veď ho)
  • využili sa všetky typy druhov obsahu- text- obrázky, videá (poznaj pravidlá systému a využi jeho  najefektívnejšie prostriedky)
  • vytvoril sa konzistentný obsah, ktorý dával zmysel, ľudia tiahnu k informáciam, ktoré dávajú zmysel, lebo každý človek má tendenciu sa vzdelávať a byť tak spoločnosťou či samým sebou vnútorne viac ocenený, že rozumie viac životu (informácií je veľa, preto sú efektívne len tie správne namixované)

Boli pre Vás tieto informácie prínosné?

Napíšte a vyriešte si nejasnosti

comments powered by Disqus


Autor Pavol Provazník
Ahoj, som Pavol Provazník, zaoberám sa už vyše 6 rokov internet marketingom a túto stránku som napísal aj pre Vás. Budem rád :-) za spätnú odozvu. Pridajte si ma na .

Sledujte najnovšie trendy na sieťach


Facebook návody Google+ návody Youtube návody Linkedin Skype komunikácia Napíšte mi
Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies na svojom zariadení.
© SmartLink, s.r.o. 2013-2016 | Ochrana údajov | Obchodné podmienky | Pavol Provazník | Partneri | Kontakty