Vyvrcholenie známej českej affiliate kampane NEURORESTART
Práve vrcholí
predajná časť affiliate kampane NEURORESTART, ktorú možno už pár týždňov sledovať v Česku. Ak ste sa v rámci jej
affiliate marketingu (kampane) angažovali ako partneri, isto si už počítate budúce zisky. Stačilo mať mail, webstránku či známych, ktorým dané informácie môžu pomôcť a mohli ste zarábať.
Ukázali spôsob, ako na to vo veľkom v našich podmienkach
Tvorcovia NEURORESTARTU majú v rukách zaujímavú tému, ktorá sa dotýka v podstate každého z nás, preto je táto kampaň tak široko záberová. Charizmatický sprievodca kampaňou p. Čmolík úspešne transformoval svoje vedomosti a skúsenosti do produktu a ten podporil pár-týždňovou affiliate kampaňou.
Prečo má úspech? Je široko záberová svojim zameraním na veľkú masu ľudí. Dodáva zaujímavú pridanú hodnotu- najskôr vo videách informuje, následne v živých webinároch podporuje povedané v predchádzajúcich informačných videách hosťami, ktorí sú úspešní či už biznisovo alebo vzťahovo (podľa zamerania- preto ide o širokozáberovú kampaň) alebo absolvovali kurz NEURORESTART predtým a nakoniec predáva absolútne informácie.
Čiže tvorcovia využili ďalší reklamný kanál (
affiliate marketing) a zdá sa, že pri správnom vedení má x-násobne väčší nárazový úspech než iné formy reklamy. Bodaj by aj nie. Kampaň pomáhajú realizovať tvorcovia známych infoproduktových affiliate kampaní z pred pár mesiacov, s množstvom kontaktov, ktoré získali pri svojich kampaniach a produktoch.
Parádne je vidno, ako sa tým transformuje internetový biznis aj v našich končinách. Že sa už autori kurzov neskrývajú za svoje webstránky, ale idú do domácností každého, kto chce. točí sa viac videí, tie sa podporujú sociálnymi prvkami (likovacie tlačítka, súťaž spojená s komentovaním pod videami, inde nezískateľné ceny pre najlepších affiliate partnerov).
A navyše počas kampane vydali autori zaujímavú
knižku "Trhák aneb 21 kapitol o vašem mozku" k danej téme.
Garancia na všetkých kritických miestach kampane
Jedným kritickým miestom je
úvodná propagácia. Tú autor NEURORESTARTU zvládol dobre preto, lebo si zohnal ľudí, ktorí už pár affiliate kampaní majú za sebou a tým pádom majú aj úvodné kontakty, ktoré môžu osloviť, majú za sebou affiliate partnerov, ktorí im pomôžu širokozáberovo dostať do povedomia propagovaný projekt. Ďalšou krízovou časťou je
fáza po 3. freekurzovom videu. Tú zvládajú autori affiliate kampane vďaka živým vysielaniam, webinárom, čím udržujú povedomie o téme medzi registrovanými a zapájajú ľudí do interakcie, že naživo odpovedajú na otázky a pod. Ďalšou krízovou časťou affiliate kampane by bola
predajná časť. Tú majú autori opatrenú tým, že do určiého času garantujú vrátenie peňazí, ak prihlásený člen zistí, že toto fakt nie je pre neho. A ešte
jeden nový prvok, ktorý som predtým nezaznamenal v affilie kampaniach na Slovensku či v Česku v takom merítku.
A ním je skutočnosť, že autori programu NEURORESTART vyhlásili, že súčasťou plateného kurzu bude nutná aktívna spolupráca, akési tzv. úlohy. Program je zameraný na zmenu myslenia, ktoré sa dá dosiahnuť, ak chceme niečo zmeniť a nevedeli sme, ako na to, ako na to zmenou vlastných myšlienkových vzorcov, ako tzv. preprogramovať si mozog, neuróny tak, aby sme mysleli správnym spôsobom na to, čo chceme zlepšiť. A to sa nedá, ak sa do toho nevrhne človek naplno. A to autori vedia a odpadlíci by boli ich budúci kritici. Preto vyhlásili, že ak sa niekto zapojí a kúpi si platený kurz-program a nebude plniť zadané úlohy, tak ho z programu vyhodia.
Posledným a najviac nenápadným ale snáď najpodstatnejším prvkom je smerovanie návštevníkov emailami. Vždy viem, kam mám kliknúť, kde čo bude a kedy a včas sa to dozviem vďaka emailom. Jedinú vec, čo by som vylepšil, by bolo snáď skrátenie ich obsahu a menej klikateľných odkazov, max. tak 2. Lebo môže nadobudnúť človek dojem, že je po kliknutí na linky viac obsahu, ale ten je z 1 mailu odkazovaný prevažne len 1.
Načasovanie affiliate kampane má približne týždňovú periodicitu zdvíhania vlny povedomia a zverejňovanie videí či realizovanie živých vysielaní, čím udržuje počas viacerých týždňov tzv. vlnu púšťania videí, ich likovania na sociálnych sieťach, podporovania odkazmi affiliate partnermi, komentovaním pod videami, čím faktory ako
sociálna obľúbenosť a aktivita- sociálno virálne indikátory pre vyhľadávače okrem iného podporujú aj
SEO. Autori spojili
email marketing, affiliate, social, SEO a viral marketing a za pár týždňov sa dozvieme čísla. Čo viac dodať.
Záverom
Trendy roka 2013 sa napĺňajú, o ktorých som písal na začiatku roka. Rok 2013 okrem textového obsahu prináša vlnu trendov zo zahraničia v tom, že nie len tradičné SEO, ale aj faktory virálno-sociálne zohrávajú v poslednom čase zvýšenú úlohu v internetovom marketingu a v SEM. Ide o nárazové akcie, ale i s dlhodobým SEO efektom. A vďaka čomu? Vďaka trendu používania smartfónov či tabletov sa odporúča robiť viac video obsahu miesto textového, viac interagovať s ľuďmi a zákazníkmi než len cez formuláre. A hlavne im niečo dodať navyše,
bezplatne s pridanou hodnotou, vytvoriť si vzťah tzv. "elektronicky osobne", neskrývať sa. Funguje to. A nie je tam len 1 pridaná hodnota. Aff partneri môžu vytvárať videá pre svoje kontakty v databáze a ku objednaniu NEURORESTARTU pribaliť napr. svoje programy zadarmo alebo so zľavou.
Hostia posledného prenosu naživo
A navyše, zdá sa mi, že spomínané živé prenosy čím ďalej začínajú robiť konkurenciu sledovaniu tradičných programov v TV takýmito zaujímavými tematickými akciami. Ako aj tá najbližšia a záverečná akcia tejto affiliate kampane NEURORESTARTU.
Zajtra 5.6.2013 o 20h bude záverečné verejné dostupné vysielanie naživo na tému NEURORESTARTU s hosťami ako sú budhista, sex-koučka, riaditeľka CHANNEL CZ, s chodením po črepinách a s čelenkou, čo číta Vaše emócie. Ľudia nasledujú úspešných, ich postupy a toto sú úspešní ľudia, to ľudí priťahuje, preto je táto kampaň tiež taká úspešná. Vďaka hosťom. Ak si chcete pozrieť daný prenos, treba sa
zaregistrovať, lebo je obmedzená kapacita. A získate tým aj knižku zadarmo :-).
Boli pre Vás tieto informácie prínosné?